Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2018. március 14., szerda

Corel és más

Tegnap nem volt időm képet készíteni!Ugyanis találtam itt: http://maja-design.hu/index.htm
egy jó kis képszerkesztőt!De mivel nekem 10-s gépem van,magasabb verziószámút kellett letöltenem belőle és abban nem lehet a Pluginokkal bővíteni a programot!Ez a progi egyébként a Paint net.
Kíválóan lehet vele kivágni alakokat,egyebeket.
Innen pedig a Corel Paint Shop Pro gondjait lehet megoldani:

Én végigi is futtatok a gépemen egy pár trükköt,hogy megtisztítsam a gépemet a maradványoktól!Biztosan van is belőle dögivel!
Tegnap azért sem értem rá,mert videó készítő és konvertáló programokat keresgéltem.Végül a saját gépemen meg is leltem: Movie Creator:Free Video Editor és persze az Any video Converter -t.
Sokáig tartott és egy csomó mindent letöltöttem előtte,amiket végül is nem lehetett használni,némelyiket ezért,másokat meg azért!Mind a kettő ingyenes és mind a kettő szuper!
Eredetileg a Windows Movie Makert szerettem volna,hiszen ezelőtt kiválóan bevált,de sajnos mivel ingyenes progi,megfertőzték Trójaival.Így tehát használhatatlan.
Ezt készítettem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése