Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 6., kedd

Ulead particle,fantasy,Art Texture

Mint tudjátok,a gépemet újra kellett telepíteni,és emiatt a programokat is újra kellett installálni.Na,persze minden elveszett,és azt hittem a fordításaimat kivéve,de nem,a fordítások is elvesztek.És,ó!Igen!Újra beleestem a PSP-m-be és újra ezzel álmodom!Egész éjjel a pluginokkat telepítettem,mert tegnap is azt csináltam!Amilyen lökött vagyok,elfelejtettem,hogy az Ulead pluginokat a legjobb a honlapjáról telepíteni,és nem innen-onnan más pluginos honlapokról!Ezeken a honlapokon crac-kel lehet megoldani a telepítést,míg ha a saját Ulead honlapjáról,ingyenesen és egyszerűen lehet telepíteni.Emiatt a kis feledékenységem miatt 2-szer telepítettem,és az első az sikertelen volt a mondott okok miatt.Csak a második működött rendesen.A sikeres telepítés eredményeképpen megjelent a Start menüben is.
Telepítettem az Eye Candy 5000 pluginokat is.Először sikertelen volt a telepítés,még pedig a megszokott útvonalak miatt.(C:/Program Files/Corel/Corel Paint Shop Pro X/Plugins)Utána már amit később telepítettem,gondosabban jártam el.Először is egyenként torrenteltem le.Mégpedig a következőképpen:Alien Skin Eye Candy 5000 Nature.Majd az Alien Skin Eye Candy 5000 Impact,és az Alien Skin Eye Candy 5000 Texture.Utána kikerestem a Serial számokat is.(Ezeket a tutorialos oldalamról le lehet tölteni,több más számmal együtt!)Utána egyenként telepítettem és a következő útvonalat használtam:C:/Program Files/Corel/Corel Paint Shop Pro----Nem kell beletenni a Pluginok közé,mert akkor rosszul vagy egyáltalán nem látja a program!!!!!!!!!!!!Természetesen ez is megjelenik,sikeres telepítés esetén a Start menüben.
Egyedül az Adjust-Variation 8 bf pluginját nem látja továbbra sem a PSP-m!Pedig vagy 600x beletettem,mind más oldalakról,de sajna nem segített!
Ennek az egy pluginnak a kivételével,mindegyik plugin jól működik!
Most már mejdnem nyugodtan szerkizhetek!


1 megjegyzés:

  1. Magdikám,meg szoktam látogatni az oldalaidat,mindig hasznos infókat olvasok!
    A kedves humorod sose hagyjon el,sokszor puszillak Bíróné Zsuzsa.

    VálaszTörlés