Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 26., hétfő

Félkész képe mentése PSD-ként



Ez a mai nap feltette a koronát a többire!Ma egész nap azzal kínlódtam,hogy a rémesen belassult gépemet gatyába rázzam!Kétszer is visszaállítottam,többször(3),a Cleanert is lefuttatam,mégis csak késő délutánra lett elfogadható a gépem!
Közben azért csináltam egy képet is,elég vacak lett,de nem is ez a lényeg,hanem hogy félbe kellett hagynom.Mérgelődtem egy keveset,de aztán eszembe jutott,hogy akár el is menthetem psd formátumban az összes réteggel mindennel együtt!Így is tettem és a későbbiek foolyamán a képet le tudtam hívni nagyot!rétegekkel,mindennel együtt,félkészen és befejeztem!Na,nem alkottam nagyot!
Közben pedig leírtam egy notesz lapra,a Xenofex 2 beállításait,majd jól jön még valamikor nekem is,meg másnak is,mert ha meglesz akkor az egyik oldalamon közzé teszem.
Alig kaptam meg a frissen telepített gépem,máris tele van,mint a déli busz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése