Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 11., szombat

Tubusképek,maszkok



Elég sok tubusképet sikerült a PSP 8-ba bettennem tegnap.A legtöbb kép fatázia,tündér táj,gothic,gyermek,csendélet stb kép lett.A legkevesebb szimpla női képek voltak.Nem szeretem,mert nem mondanak semmit és csak síma mondanivalómentes képet lehet velük szerkizni.
A maszk dobozt is elkezdtem feltölteni.Menetközben rájöttem,hogy azért kell ilyen sok lépést végrehajtani mentés közben,mert így lehet rendesen használható maszkokat feltölteni.
1;Először a Promote Background-ra kell kattintani,ezzel a fekete-fehér képet amin a (Background)van feliratként,a felirat átváltozik ezáltal Raster -re a felirat-
2:Utána jön a New Mask layer és azt leokézni.Rögtön 3 réteg lesz a képen.
3;Következik a mask mentése.Ami a legkönnyebb az egész dologban.Én a maszkokat,mentésnél,amikor nevet kell adni mindegyiknek,nem különböző neveket adok a maszkoknak,hanem számokat.Így könnyebb és rövidebb is.
Tegnap a barátnőm írt a Skypon,hogy segítsek neki egy effekt felderítésében,ugyanis ez egy külföldi oldalon talált képen látható effekt volt,aminek,a nyelve nem az anyanyelvünkön iródott.Kibogoztuk,hogy valszeg a Radial Blur effektről lehet szó.
De ez az effekt a PSP 8-ban nem található meg,hanem csak a 9-ben és a 10 -ben van meg.Na,át is mentünk a megfelelő progiba,de a megadott effekt számai,ami az oldalon le voltak írva nem voltak jók!Elkezdtük állítgatni a számokat.Rájöttünk,hogy a 9-es és a 10-s verzió egy kicsit másképpen állítható be.De,nagyjából hasonló a beállítás:A Spin felirat mellett legyen a pont,Strenght{%}100,Horizontal:25,Vertical-12,Protect center 0---ez a PSP 10-nél,de a PSP 9-nél az utolsó szám az 100.
Na ilyen különbségek vannak a más-más számozású PSP-knél!
A képen látható a végeredmény!Egy ilyen képet lehetőleg virág tubusképből lehet a legjobban előállítani.
Közben én képet készítettem a 8-as verzióban.Ilyen lett!

2 megjegyzés:

  1. Szia Drága!
    Gratulálok a blogodhoz, a sok gyönyörű munkádhoz. Köszönöm önzetlen segítséged.
    Puszillak: Katinka

    VálaszTörlés
  2. Én is csatlakozok a fenti üzenethez, Katinka mindent megmondot. Köszönöm én is. Etelka

    VálaszTörlés