Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 21., kedd

NVU-Composer és Multiply



Beléptem a Multiply-be!Kétszer!Először,ki kellett léptetnem magam,mert az asszonynevem's Site volt a fejlécen és az nagyon nem tetszett!Másodszor a megboldogult lánykori nevemen léptem be,és az már elfogadható volt.Már jó néhány képet töltöttem fel,de a küllemével nem voltam elégedett.Most malacka dizije van fenn ideiglenesen,amíg meg nem tanulom,hogyan kell CSS kóddal megcsinálni a honlapot.
Ennek érdekében,LadyJ honlapjáról lementtem a magyarnyellvű NVU-Composer honlapszerkesztőt.Hogy ez miért jó?Azért,mert ezzel nem csak szövegeket,de képeket és egyebeket is be tudok rakni és megnézni mid a html,vagy CSS kódjukat is,és ennek segítségével szerkeszthetek magamnak egy honlapot!
Persze,először meg kell tanulnom,hogy miképpen kell!
Szövegírás már megy,formázottan,megfelelő,nekem tetsző színekkel.Sőt!Már képet is tudok beilleszteni.Szép lassan rájövök arra,hogy miképpen kell csinálni.Habár,nem bánnám,ha tudnám a méreteket,mert annélkül nem fogadja el a CSS kódot a Multiply.
Rengeteg próbálkozás van mögöttem,de ugyanannyi előttem!
Sajnos,ezzel kapcsolatban nem találtam tutorialokat a neten,pedig kerestem.Pontosítok!Találtam,csak éppen az Elte hallgatói számára összedobott "titkosított"szöveggel.Ezalatt azt értem,hogy igazán nehezen kibogarászható az a szöveg,amit oktatásként beírtak.
Régebben,volt egy pár oktató videó,amin egy fazon elég érthetően elmagyarázta,a honlapkészítés titkait a Jutka honlapján!Azóta megszűnt,nagy bánatomra!Világos,hogy azt a videót,ill. videókat sehol sem találom!
Más!
Be,kellett lőnőm a konvikat,mert olyan hideg lett mostanában!
Ilyenkor nappal,még elviselhető,persze azért lehet fázni,de nem nagyon.Este,azonban,már nagyon lehet fázni!
Más!
Néha,elmerengek!Eszembe jutnak a gyerekkori események!Nem minden,mert ott még nem tartok,hogy csak a múlt járjon az eszemben,de vannak dolgok,amik sokszor jutnak és jutottak az eszembe!Nemesi családból származom!Pontosabban,anyám!Ennek következtében szívtam eleget gyerekkoromban.De,nem is ez jutott az eszembe.Volt,szemben velünk egy hasonló származású nő(Edit néni),aki szintúgy származásilag hasonszőrű volt.Anyám,gyakran ment át látogatóba hozzá,és engem is cipelt magával.A gond csak az volt,hogy én nagyon utáltam a nőt!Szó szerint rémálmaim voltak tőle,pedig kedves volt,azaz,kedveskedő.A felszínen.de egy gyerek megérzi,hogy ki az,aki igazán kedves!Olyan tudatalatti dolog ez a gyerekeknél.
Az is eszembe jutott,hogy egyszer anyám elcipelt a nagy-nagy bátyámhoz,aki,a nagyapám testvére volt és Császári Királyi udvari tanácsnok volt,aki akkor már nagyon öreg és beteg volt.Őt is utáltam!Mert volt neki egy olyan felrázható hógömbje,amit akkor láttam életemben először és egyszer fel is rázhattam,de többször nem engedte,hogy hozzáérjek!Hát!Ki ne utálta volna ezért?
Ennyi a múltról,habár még rengeteg olyan dolog van,amit letudnék írni,de ebbe is bele lehet fáradni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése