Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 10., szombat

Végre



Igencsak jól működik végre minden effekt,amit beraktam a PSP-mbe!Az Adjust-Variation is.Előzőleg mindenhonnan,ahová beraktam,kitöröltem,majd újra leszedtem és megint beraktam a Pluginok közé.Most már működött,de máig sem tudom mi volt a baj,miért nem látta a program a 8 bf pluginját.Úgy általában,amikor is frissiben meghozták a gépet az újratelepítés után,sok effektet nem látott,vagy rosszul látott,sok pedig hiányosan jelent meg!Aztán eszembe jutott,hogy még nem raktam fel a gépre az Advanced System Care tisztító programot.Gyorsan leszedtem és aktíváltam.Na,azóta minden megy mint a karikacsapás!!Az rendbe rakta a dolgokat.
Akik mostanában szedik le az Ulead effekteket,azokat kellemes meglepetés éri.legalábbis engem biztosan ért.Eddig ugyanis a gépemen csak fekete-fehérben jelent meg az Art Texture.Viszont mostanra már rengeteg Gradient színben van meg a gépemen!
Na,már csak a képek készítése van,viszont ez igencsak elmarad,mert jelenleg nincs ihletem!
Na,majd lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése