Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2018. május 16., szerda

COREL PSP 2018 Portable

Az idén már majd mindegyik Corelt kipróbáltam.Sajnos legkésőbb 1 hét múlva lekalózozott és le is szedtem a gépemről.Próbálgattam rengeteg képszerkesztővel,de sajna mivel én nem szerkesztek,hanem manipulálok,egyik sem jött be.Az egyiknél az effektek hiányoztak,és lehetőség sem volt rá,hogy hogy felturbózzam a megszokott kedvenc effektjeimmel,a másiknál a maszkok nem jöttek be,míg a harmadiknál nem tudtam a kellékeket kisebbre vagy nagyobbra venni,csak külön-külön.Hiába volt mindegyiknek saját effektje,akár több is,ezek nem voltak megfelelőek.Beleértve a Filtrét is!
Sok próbálkozás után még a Photoshopra is ráfanyalodtam.Bár kétségtelen,kíváló a maga nemében,de akárhogyan kerestem nem találtam a PlugIns mappát!Sehol!Pedig elhihetitek kerestem sokszor órákon át,minden lehetséges helyen megnéztem,sőt még a lehetetlen helyeken is.
Aztán eszembe jutott,hogy az Photoshopnak van portable változata is.Miért ne lehetne a COREL-nek is?Na,nekiálltam keresgélni!A Googlival.Ez is beletelt egy kis időbe,de végül sikerült megtalálnom.
Már kb. egy hónapja használom és nagyon elégedett vagyok vele.
Itt a linkje,ahová feltettem a letöltési lehetőséget: https://www.4shared.com/rar/M6zsNq0hfi/CorelPaintShopPro2018v2020132B.html?
és itt van a segítség is hozzá:
http://magdolnatutorial.eklablog.com/corel-psp-2018-portable-a144673312

Soksikert mindenkinek,aki letölti és használja.
A kép a COREL PSP 2018 Portable-val készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése