Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. december 8., csütörtök

Ez van!




Eléggé ki vagyok akadva!

Ugyanis a gépem gyakran lefagy,hamar felmelegszik és csak alig 1 órát tudok mellette eltölteni békességgel!Laptop esetében a több mint 4 év szép kor!Olyan koros,hogy ha tudna beszélni,a hamut is mamunak szólítaná!Föleg azért ilyen,mert agyonra van használva,hiszen én van amikor 8-10 órát is eltöltök mellette,meg kb.háromstzor lett újratelepítve,na meg ezen tanultam meg magamtól a számítógép használatot.Eléggé kreatív módon!

Az igaz viszont hogy amikor legutóbb vírusírtót cseréltem,jól jártam a cserével.Az Eset NOD 32 pont az ilyen kis gépekre lett kitalálva!Remekül bevált!!

A napokban egy olyan külföldi oldalon találtam magam,amelyik a PhotoImpact-al készített képket.Kibogarásztam a progit és most rajta van a gépemen a PI X3 próbaidős programja.Mivel pediglen ezt a programot is a Corel találta fel(Ulead és Corel,valamelyik a másiknak a leányvállalata lehet),a  program nagyon klassz!Rengeteg beépített effekttel és lehetőséggel!Még nem mindent próbáltam ki,SŐT!!éppen hogy csak kipróbáltam.Lehet vele gifet is készíteni,több félét is!!Egyenlőre csak keveset tudok vele foglalkozni,a meglévő probléma miatt,de majd lesz időm még rá elegendő!

Letöltési lehetőség még a mai napon meg lesz a tutis oldalamon,program +serial számmal együtt.Én még csak kikerestem ezt és letöltöttem,de nem telepítettem,majd az új gépemre,amikor meglesz.

Innen lehet letölteni:  http://tutorialok.lapunk.hu

Utólag viszont mindenkitől elnézést kérek,hogy nem vagyok aktív mostanában,de a mondott okok miatt nem is tudok egyenlőre.Persze,ami késik nem múlik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése