Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. április 26., kedd

Jelszavak,kódok,számok és memóriabővítés


Kezdők hibája,hogy bejelentkeznek valahová és minden új helyre,új jelszóval és új névvel jelentkeznek be.Természetesen ezt a hibát én is elkövettem,így rengeteg helyen különböző névvel és jelszóval vagyok bejelentkezve.Mostanában kezdem átírni ahol lehet a jelszavaimat egységesre.
A legtöbb helyen nem kell variálni a jelszavakkal,hiszen nem egy olyan weboldalról van szó,ahol a jelszavunkal hozzáférhetnek az adatainkhoz,a bankszámlánkhoz.Egyszerű oldal,amire azért kell behjelizni,hogy letölthessünk valamit,olvassunk valamit,amit másként nem tudunk vagy hozzá tudjunk szólni az aktuális témához.Van olyan weboldal,ahol még a vendégkönyv is bejelentkezés köteles.Ez ritka!A legtöbb helyen csak a nevünket és a jelszót kell beírni,da van ahol egy kissé bővebben kell bejelentkezni.Azaz:a nevünk,a születési dátumunk,helyünk,lakhelyünk,az email címünk,és természetesen a nemünk.Mivel ezeket az adatokat bátran meglehet adni és nem titkosak,ez nem gond ha a jelszavunkat megnézik vagy túl könnyűnek itélik.A fontos helyeken amúgy is úgy kell bejelentkezni,hogy egy jelszó mérővel megmérik a jelszavunk erősségét és színekkel vagy kiírással tudomásunkra hozzák,hogy mennyire erősek.A közepes és nagyon erős a jó.Innen kiindulva rájöttem,hogy azt a jelszavamat amit ilyen helyen használok,máshol is felhasználhatom és egységesíthetem a jelszavaimat a segítségével.A gondolatot tett követte és mára a legtöbb helyen megváltoztattam a jelszavaimat.
Ha valahol más jelszót használok,mert ott nagyon fontos a titkosság,az csak az OTP főoldala lehet.De ott más védelem is van.
Nagyon fontos,hogy ne felejtsünk el bizonyos jelszavakat vagy számokat.Legújabban rájöttem,hogy ha egy a Start menüből előhívott noteszlapra felírom ezeket a jelszavakat,számokat és utána nevet adva neki a számítógép asztalára mentem,akkor sokkal könnyebben előtudom hívni ezeket a dolgokat,mint ha az elfelejtett jelszó-ra kattintva,macerás ceremónián esek át.Így csak rákattintok a noteszlapra és adott jelszót,adatot,számot máris tudom és nem kell a levelezésemben kutatni az elküldött jelszó után,amit egyébként van amikor meg is kell változtatni,mert csak egy kódót küldenek ki.Ezt a technikát alkalmazom a PSP nehezebb beállításainál.Lényegesen könnyebb a dolgom így!
MÁS!
Tegnap ismét kint járt nálam a számítógép szerelő.Kb.egy órás vacakolás,böngizés után rájött,hogy a problémát az okozza,hogy felraktam az Avas antivírust.Az annyira védett,hogy még böngészni sem hagyott.Le szedte és rögvest jó lett a szerkentyűm.Mikor elment én is kipróbáltam és megint felvettem az Avast.Sajna megint nem tudtam weboldalakat lehívni.le kellet ismételten szedni és most jelenleg az Avira van fennt!Ez is jó.Nem tudom miért problémázott az Avas,hiszen máskor már fenn volt és akkor nem okozott problémát.Na mindegy!Viszont ha már kint volt a szerelő,akkor megkérdeztem mit tud a memóriabővítés lehetőségeiről.A vége az lett,hogy megegyeztünk abban,hogy ő utána néz,beszerzi és telcsizik amikor meglesz és ki is hozza,berakja.Klassz!Persze pénzbe kerül,de hát Istenem.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése