Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. április 15., péntek

Beállítások,számok


Volt egy kis fennakadás a számítógépemnél és így jó pár napig nem tudtam semmit sem csinálni a gépemen.Bosszantó,de szerencsére mára már elmúlt.
Idestova három,sőt több mint három éve készítek képeket.Amikor megszületett az oldalam(tutorialok.lapunk.hu),akkor azért készítettem,mert 1-1 kép elkészítése és a hozzávaló számok könnyen felejthetőek.Szerettem volna ezeket megőrizni és ennek az egyik módja ez az oldal volt.Később már azért készítettem újabb és újabb leckét,hogy másoknak segítsek.Sikerült!
A napokban rájöttem,hogy könnyebb módja is van a számok és beállítások megjegyzésének.
Lehívtam a Start menüből egy Jegyzettömb lapot és arra felírtam a beállítás az effekt nevét és számokat a beállításhoz.Utána mentettem(mentés másként),nevet adtam neki és elhelyeztem az asztalon.Azóta ha valamilyen szám kell,akkor csak megnyitom azt a lapot és már ott is van a megfeleő effekt a megfelelő számokkal,beállításokkal.Ez most folyamatosan bővülni fog és mivel csak ez az egyetlen olyan lap van az asztalon,ami ezzel foglakozik,még csak tévedésbe sem esek.Ezentúl minden nehezebb beállításnál bevetem ezt a technikát és így lényegesen könnyebb lesz.
Na már be is fejezem,mert holnap is van nap és most sok a bepótolni valóm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése