Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. március 19., szombat

Modern



Na,az egész napom csúszik,tolódik a csudába!Nem így akartam,sőt,tegnap éjszaka előre elterveztem,mit hogyan,mikor fogok csinálni.Persze,hogy nem így lett!
Kezdtem azzal,hogy tegnap este az 1-esen felvettem egy filmet" XV.Lajos a sötétség királya" volta címe.Mivel kíváncsi voltam,belekukkantottam.Kár volt!Először is,nem volt jó.Olyan mint egy pamflet,ami kigúnyolja a királyt.Rendben,kell ilyesmi is,de hogy másfél órán keresztül?????Az bizony egy kicsit sok!Mivel a napom így kezdődött,így is folytatódott-
Megint szerkesztettem modern stílusban képeket.Most sokkal modernebb stílust alkalmaztam.Ha azt hiszi valaki,hogy a ránézésre egyszerű kép elkészítése egyszerű az nagyon téved.Legalább 5 effekt van rajta,és akkor nem beszéltem a betűkről és Brushokról és arról,hogy hányszor kellett visszalépegetnem,mert amit csináltam nem tetszett!Ezeknél a képeknél még fontosabb a rétegről,rétegre való szerkesztés!Így ha az egyik rétegen fellehető dolgok nem tetszettek,utólag,akkor azt a réteget simán törölhettem és ugyanoda felvehettem egy új réteget és arra jöhettek az új effektek és egyebek.
Írtam is erről egy tutorialt,és fel is tettem az oldalamra.remélem másnak is tetszeni fog.Csak az alappal elbíbelődtem vagy egy órát.Ezek a képek nagyméretű képek és így sokkal jobban megtudtam csinálni.
Tegnap lefuttattam a gépemen egy tisztító programot,amiben benne foglaltatott a lemez töredezés mentesítése is.Mire végeztem ezzel,rendesen kihullott a hajam,és a gépem is túlmelegedett,túlterhelődött.Persze,hogy ilyenkor jelzett be valaki a Skypon!Még csak segíteni sem tudtam neki rendesen,annyira beragadt a gépem.ki kellett kapcsolni.
Tegnap nem sok mindent tudtam csinálni emiatt!
Nem baj,majd ma vagy holnap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése