Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. március 9., szerda

Deskstop



Csináltam a Designos oldalamra jó néhány monitorra való képernyővédőt,közismertebb nevén:Deskstop-ot.Már egyszer csináltam ilyet,csak akkor képszerű volt amit készítettem.Most azonban olyant csináltam,ami rendezettebbé teszi a képernyővédőmet.Nagyon könnyű volt és nagyon élvezetes.Már tegnap este 10 óra körül elkezdtem a készítését és a felrakását és valamikor éjfél körül hagytam abba.Közben arra is rájöttem,hogy amikor a honlapomra felraktam,akkor a kép ami eleve kisebb képként jelent meg megjeleníthető lesz,ha mint linket töltöm fel a képre kattintva és aztán a láncszemre.Így most ha valaki a képre viszi a kurzort,akkor az egy kis kézzé válva kattinthatóvá lesz és eredeti méretében nézhető meg a kép,de akár le is menthető.Ugyanis ezért is készítettem el.
Többfélét csináltam belőle,olyant amelyik két részes és olyat amelyik csak egy.Ez azoknak jó,akiknek kevés ikon van az asztalán.Nekem sok van,ezért nekem olyan kellett amibe beletudom húzni az összes ikonomat és mappáimat.Persze aztán másnap a mappáimat egy kissé ritkítottam és csak azok a mappák maradtak ott,amik az anime fordításhoz kellenek.Habár jelenleg nem fordítottam egy ideje.Sajnos pont egy olyan résznél tartok a "Vampire Princess Miyu"fordításánál ami rohadtul unalmas.Annyira,hogy többször is bealudtam a fordítás közben.Ezért most egy időre felfüggesztettem a projektet és majd ha nem leszek ennyire nyomi,akkor folytatni fogom.Addig is olyasmivel foglalkozom,ami sokkal jobban érdekel és nem alszom el rajta.
A Deskstop képeket letölthetitek és megnézhetitek ITT ,ha az oldal jobb felén keresitek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése