Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. október 5., kedd

Cím nélkül


Napok óta zavar a bűntudat,mert semmit sem tudtam beírni ide!Pedig lett volna mit!Majdnem minden nap.Ezalatt az idő alatt írtam néhány tutorialt,készítettem egy pár PNG képet,Lementettem és alkalmaztam egy Plugint és még sok mást is készítettem.
Menjünk szépen sorjában!
Szépen lassan letöltögettem a torrentelt videókat,az Indára!Probléma csak az,hogy egyszerre túl sok vidit akartam fel és letölteni és egyszerre csak azon vettem észre magam,hogy feltorlódtak a letöltendők!Így tehát fogtam magam és bepótóltam a hiányosságot és letöltöttem ezeket!Persze mondanom sem kell,hogy ezek mind animék voltak!Már csak két anime van hátra,és aztán jöhetnek az újak!
A Multiplys oldalamat feltöltöttem nagyjából,egészéből,de még közel sem fejeztem be!Ez már csakígy van a honlapok esetében.Most tettem fel egy pár képet amik nem az enyémek,hanem a barátaim képei!Egy csomó van belőlük!Írtó klasszak is vannak köztük,meg kezdők alkotásai!
Közben,persze ugyebár,mivel háziasszony is volnék,a házimunkát is kellett csinálnom.Megelégeltem,hogy a ruhás szekrényben nem látom a ruhákat,mert az a legsötétebb sarokban van.Fogtam,kirámoltam,majd kimostam a szekrényt és a polcokat kivéve,áttoltam a világosabb részbe!polcokat visszaraktam,és elkezdtem a göncöket szelektálni!Néhányat kiselejteztem,néhány ment a mosásba(Bosszantó,mert a zárt szekrénybe,befurakodott a por és porosak lettek a ruhák,meg besárgultak.)A maradékot szépen összehajtogattam,és rendezetten visszaraktam a szekrénybe.Egy polc a nyári cuccoknak,2 a télieknek,mert azok vastagabbak,és kellet az ágyneműnek is polc,meg kellet a maradéknak,amik sehová sem voltak rangsorolhatóak.Egy vagon csipke vacakságot meg átraktam a másik szekrénybe,a nem használtak közé!Tényleg nem használom ezeket!Nem szeretem!
Na,ezzel elment több mint fél napom!
Csináltam egy-két tutorialt is,a lapomra,vagy mondjam úgy,hogy a lapjaimra.Folytattam az Auto FX Mistical Lighting leckét,majd készítettem téli képet,mert most eszemben volt az effekt,és csináltam egy olyan tutorialt,amelyik a hajat hullámoztatja a Sqirlz Water Reflections segítségével.
Persze ne feledkezzek meg a legújabb kivágott PNG képek készítéséről se!Készítettem egy párat,de a legutsóra vagyok a legbüszkébb!Vagy két napomba tellett,mire elkészítettem,kockáztatva a szemem épségét,hiszen majd kifolyt közben a sok erőltetéstől!Viszont nagyon szép lett!Nem csak azért mert PNG kép és kivágott,hanem mert maga kép is gyönyörű!
Arról nem is írtam,hogy lementettem a Super Blade Pro-t és készítettem egy pár buttont,keretet,sarokdíszt,és Ornementet.nekem nagyon tetszenek,de azt hiszem leginkább azért,mert újdonság!Fel is tettem a Syra Design oldalamra!
Mindezket persze folytatni fogom,és ha lehet,majd írok is róluk.Természetesen sokkal részletesebben,mert ez most csak egy kis beszámoló volt az elmaradott dolgokról.
Most be is fejezném,mert igencsak késő van!
Good Night!Everybody asszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése