Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. október 8., péntek

Automata üzemmód+egy tuto









Már tizenéves korom óta problémát jelent,hogy amikor nagyon elgondolkodom,akkor átmegyek automata üzemmódba.Amit akkor cselekszem,a legteljesebb tudatalatt cselekszem!Azaz,ha éppen elakarok valamit rakni,nem a helyére,hanem valahová máshová teszem.
Ma is ez történt!Pontosítok.Ma csak kerestem,tegnapelőtt voltam automatában.A Cetelem kártyámat aktíváltam,majd egy pár engem érdeklő dolgot kérdeztem!Ehez persze szügségem volt az erszényemre,ami leginkább egy tárca,mert az irataim és bankkártyáim benne vannak.tehát elég vaskos,habár ez lényegtelen.Elő kellett szednem,hiszen vannak olyan adatok(számok),amiket fejből nem tud,azaz nem pontosan tud az ember.Miután végeztem,rendesen elgondolkodtam a hallottakon és az erszényemet,meg az iratokat közben elpakoltam,hiszen rendnek kell lennie!
Ma,elmentem volna 8 óra körül vásárolni,és fogtam a szatyrom!Tök üres volt!
nem volt benne az erszényem!Elkezdtem keresni.Minden olyan helyet megnéztem,ahová tenni lehetett!Rendes esetben!Na,de ha automata üzemmódban vagyok,akkor egyszerűen nem tudok visszaemlékezni,hova tettem az éppen kezem ügyében lévő dolgokat!Így az erszényemet sem emlékeztem hova tettem.Már a leglehetetlenebb helyeken is kerestemAz iratok meg voltak.Érdekes módón,azokat a megszokott helyére raktam.Csak az erszényemet nem találtam!
Végül gondoltam egyet,és leültem,rápippantottam.A cigi szívása közben nézelődtem,és egyszer csak a pillantásom a könyvespolcra terelődött.Hát nem ott volt az a nyavalyás erszény!
Még tegnap,írtam egy tutorialt.Christa oldalán láttam a leckét,de én tekertem rajta egy párat és azt írtam le.Egy nagyon szuper lecke lett belőle,amivel készítettem is egy pár képet.Pluszba jött még egy ötlet is és az effektek segítségével készítettem egy másik képet is,ami leginkább egy barokk aranyfüggönyt(bár ez nem a megfelelő kifejezés),készítettem.A lecke,azaz tutorial itt található:ITT
A képeket,meg itt bemutatom!
Persze nem ez volt az egyetlen tevékenységem!Készítettem a Super Blade Pro segítségével néhány nagyon klassz tubus képet is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése