Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. június 18., szombat

Különleges keret







Egy elég érdekes és szép keretet lehet készíteni ezzel a módszerrel.Nem raktam fel tutorialnak,mert annyira azért nem különleges,de azért érdemes elkészíteni egy pár ilyen keretet és hasznáni is lehet.
Elkészítése a következő:
1;Nyissatok egy 800x 600 pixeles transzparens alapot és a közepére helyezzetek el egy virágot.Leginkább olyan nagyságban kell,mint amit itt ha rákattintotok láthatok eredeti méretben.Utána kattintsatok az Effects-Plugins-Mura's Meister-Copies effektet válasszátok ki.A jobboldalon található beállításokhoz nem kell nyúlni.Baloldalt az alsó részen található lenyíló menüben,a Wall Paper feliratra kell kattintani.Ha olyan virág kerül a közepére,ami kivágott akkor előfordulhat,hogy kilátszik a tramszparens alap alóla,de ekkor még egyszer rá kell kattintani az effektre és máris nem látszik ki alóla semmi.
2;Most jön a keret elkészítése.
A Select All-al jelöljük ki a képet majd a Selections-Modifty-100-al vigyük beljebb a kijelölést.Ezt most másoljuk le,majd a Selections-Modify-Inside Outside Feather-56 jön.Megint másoljuk le és utána jelenítsük meg,a Paste as New Image segítségével.Ezt a képet lemásoljuk és a Paste as New Layer-el helyezzük az eredeti képünkre,de előtte szedjünk le minden felesleges kijelölést.Majd mégegyszer tegyük ré,de most a Paste as New Selection-al.és igyekezzünk a közepére helyezni.Ebben a baloldalon található Move Tool lehet a segítségünkre.Ha ezzel megvagyunk,kattintsunk az alsó képrétegre és az Edit-Cut-al vágjuk ki a kép közepét.A két felső rétegét a Layers-Delete-val töröljük és marad csak a keret.
Ennyi volt az elkészítése,én ezenfelül még be is raktam a kereteim közé az Export-Picture Frame-val.Így bármikor letudom hívni.

1 megjegyzés:

  1. Szia kedves Alimera!
    Most találtam tutorialokra vadászva remek oldaladra :)

    Hm - ez jó - csak az a gondom, hogy a Photo Shop CS5 úgy tűnik, nem szereti a Mura's plug-inokat...vagy a Windows 7 miatt, de ahogy megnyitnám bármelyik Mura szűrőt, a Photo Shopom leáll :S
    Pedig régen (még Win XP-n és PS CS2-ben) használtam én is őket és nagyon szerettem is :)
    Üdvözlettel: Éva

    VálaszTörlés