Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 9., csütörtök

Mozilla és mérgelődés a nap egyébb eseményei


Rengeteget bosszankodom a Mozillám miatt!Eddig ez volt a kedvenc böngészőm,de ma letöltöttem a legújabb frissítését a Mozillának,a 3.6.8-at,és padlót fogtam!Azóta nem tudom az Indán nézni a videókat,és továbbra sem tudom az Adobe Flash Player 10.01 stb-t letölteni,most nem sorolom fel,hogy mi a csudáért,de a lényeg az,hogy állandóan összeomlik!
Döntöttem!leszedem az egész Mozillát és helyette vmi más böngészőt választok!Van elég sok,belőle,most is pl. a Googl Chrome-t használom!Ezzel csak az a bajom,hogy nem tudom a könyvjelzőket felvenni,mert nem találok olyan fülecskét,ami jelzi,hogy te marha ITT KELL A KÖNYVJELZŐT felvenni!
Na,majd még keresgélek!
ma,egész nap a PSP 8 tubusdobozát töltöttem fel,de még nem végeztem!Állati klassz tubusokat sikerült összecsipegetni!Persze kell még egy pár,de ezekből már összlehet hozni jó néhány klassz képet!
Most be is fejezem,mert már este van!Holnap folytatás!
2010.XII.04.-én Már megtaláltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése