Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 8., szerda

Cím helyett



Nem tudom mi a fenének kell egy blogbejegyzésnek címet adni!nagyon rossz vagyok ebben!
Rossz napom van ma!
Tegnap,túl sokat használtam a lábamat és estére szörnyen fájt,ráadásul,hőemelkedésem lett,és ma meg fáj a fejem.A reggel azzal telt el,hogy tüsszögtem,és orrot fújtam!Ezért ma beiktattam egy pihinapot!
Most csak azzal foglalkozom,hogy a külföldi tutis lapokat názegettem és jó néhány kivágott PNG képet mentettem le!Én nem szeretek ilyeneket készíteni,mert hála szememnek nem látom rendesen!Ugyanis amikor ilyen képet szeretnék készíteni,akkor a nagy figyelemtől,elfelejtek pislogni,annyira megerőltetem a szememet,és ettől előbb-utóbb el kezd fájni a szemem.
A barátnőm,tegnap küldött egy linket és azon bemutatta az új kiskutyáját! 8 hetes és nagyon ari:Kutya
Aki szeretné,itt megnézheti!Nekem nagyon tetszett!
Na mára,ennyi tellett tőlem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése