Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 23., csütörtök

Workshop és egyebek


Az embernek általában,éjszaka jutnak eszébe a legkreatívabb dolgok!Ezzel én is így vagyok!Félálomban azzal foglalkoztam,hogy a tegnap lementett Workshop-al,hogyan tudnám a rossz időzítésű animéket,megváltoztatni és javítani az időzítésükön!Na,amit tegnap kigondoltam,ma meg szerettem volna valósítani!
Igenám,de ha az anime feliratát nem Wrokshoppal,hanem AegiSubbal készítették,akkor nem lehet!Azaz lehetne,de van egy olyan probléma,hogy előtte az egész feliratozást át kéne nézni, és kijavítgatni,mert amit az AegiSubbal írtak,az a Wokshopban umlautos betükkel,meg@-al,meg;ezzel jelennek meg!Hát ez biza nagy meló lenne!Nem vállaltam be!Az AegiSubot abszolúte nem tudom kezelni,míg a Workshop sokkal könnyebben kezelehető,habár fordítást és önálló feliratozást még tán nem vállalnék be!
Már régóta tudom!Isten a macskákat jókedvében teremtette!
Tegnap,megint írtam egy leckét az Auto FX Mystical Lighting-FaeryDust alakalmazásáról.Sajnos ezek az oldalak,nem teszik lehetővé,hogy az animált képek megjelenjenek,csak mozgás nélkül teszi fel a gif-eket.Szerintem,elég jól sikerült!A képszerkik honlapjára töltöttem fel.Persze előtte az Nvu CompoZer-el megírtam,formáztam.Közben rájöttem,hogy amikor oda képet akarok feltenni,akkor előtte fel kell töltenem valahová,majd azt a valós internetcímet kell megadnom az Nvu-ban a kép címeként,mert különben nem jelenik meg a kép,amikor a szöveggel együtt felszeretném tölteni.Mindegy!Szépen,lessan,ennek is meg másnak is megtanulom a kezelését!
Már csak az a hátrány,hogy a szerkentyűm méretete,azaz merevlemez területe túl kicsi.Hogy pontosítsak,túl kevés maradt a 75 gigából.Átlagosan 20 körül mozog.Van amikor több,van amikor kevesebb!Animétől függ.El is határoztam,hogy most letöltöm az animék nagy részét,és utána,már csak kevesebbet veszek fel,hogy több helyem maradjon!
Tegnap,fel akartam tölteni,egy lemezre a torrentből megmaradt részeket,de már volt rajta valami,és sajnos,a lemezek nem újra írhatók!Tehát törölni voltam kénytelen!A lemezeket,meg vághatom ki a francba!Még jó,hogy az újak nem kerülnek sokba!De most jelenleg nincs rá keret,mert ugyebár ha ilyesmit vesz az ember lánya,akkor nem 1-2 darabot vesz,hanem többet,hogy ne kelljen folyton a bolba szaladgálni újért!Használat után sajna eldobhatók,azaz,nem lehet újra használni!Ez van! :(

1 megjegyzés: