Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 18., szombat

Mozilla helyett



Nagyon kíváncsi voltam,hogy az új böngiben,itt hogyan lehet írni.Remekül!
Sajnos sem a Gportálon,sem pedig a lapunk.hu oldalain nem tudom használni a html szerkesztőket.
Szerencsére már annyit elértem,hogy legalább az írás közben láthassam azt,hogy mit írok,de a betű nagyságán színén nem tudok változtatni.Na,ez van!
Tegnapelőtt írtam egy tutorialt a Képszerkesztők fórumán,a Mistical Lighting használatáról.De ez egy olyan többrétegű effekt,hogy legalább 2 vagy 3 részre kell osztanom,mert különben rettenetesen hosszú lenne a lecke.Így is hosszú,pedig csak egy effektről írtam,de az is nagyon sok effektet tartalmaz!
A tutit a Mozillában kellett beállítanom,hogy el lehessen olvasni,majd a Forráskódnál lemásoltam és bevittem a Gportál html szerkijébe.Kissé bonyolult,főleg,hogy már nagyon szeretném a mozillát letörölni,mert minek legyen fenn egy hasznavehetetlen böngi és foglalja a helyet!Bosszantásul?
Na,nem!!!!!
Fogtam és lementettem LadyJ oldaláról az NVU fejlettebb változatát,ami a Kompozer névre hallgat,de egyenlőre csak nézegetem,mert nem is tudom,hogyan vágjak bele a szerkesztésbe.Hiszen ebben html-el lehet elvileg írni,mindent.
Persze a Google Chrome és a Comodo Dragon is ha lekérem a képek tulajdonságát,eleve html-ben adja meg!Ez tök jó,mert így nem kell vele vacakolni!
Persze,már megint nem lett semmi kreatív a bejegyzésemben,azaz éppen hogy csak súroltam a határát,de ott egye a fene!
Majdcsak kisütöm,miképpen lesz a megoldás elérhető számomra!
Ha,sikerül,lehet,hogy csinálok egy olyan honlapot,amin kódban kell megadni minden vacakságot!Csak úgy!Kíváncsiságból!
A fenti két képp,az Auto FX Mistical Lighting-el készült!
Pluginok,Filterek letöltése.
Részletes első tutorial,csak bejelentkezés után látható itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése