Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 7., kedd

Képszerkesztési ismereteim!


Na!Vágjunk bele a lecsóba!
Előző bejegyzésem,meglehetősen kis betűkkel jött létre,lehet,hogy most meg túl nagy lett?
Majd meglátjuk,melyik lesz a jó betü méret
.
Mint írtam 3 éve van számítógépem.Na,nem valami ultraszuperextra,de egy kis laptop nekem megfelel.A baj vele csak az,hogy meglehetősen kicsi a memóriája.Ezért rengeteg minden nem fér rá,és rengeteg mindent le kellett szednem,ami például megvolt.
Asszem,elég összevissza lesz a betüméret,de sebaj,most próbaképpen megteszi!
A "Rajzoló"programom,mintegy két éve van meg!Kezdetben,amíg ismerkedtem a Paint Shop Pro 8-al,szinte alig álltam fel a gép mellől,sőt éjszaka,még ezzel is álmodtam!Rengeteget csetlettem,botlottam,és kezdeti zsengéimet Michelangelo-i magasságokba emeltem,mert annyira tetszettek!Persze roppant bénák voltak és ma,ha látom valamelyiket,enyhén szólva is nevetek!De,akkor is megérte a sok vacakolást,mert ma már elég könnyen el tudok készíteni egy képet,és gondot leginkább az okoz,hogy milyen effektet alkalmazzak,és mely tubus képek illenek leginkább a képhez.
Nem az a fajta emeber vagyok,aki előre eltervezi,hogy milyen képet hoz létre,és milyen témában.Ha,ezt teszem,akkor hótt ziher,hogy csak ülök a szerkentyűm felett és nem jut eszembe egyetlenegy éppkézláb 5-let sem!Én a képeimet úgy készítem,hogy csak elkezdem és ha látok egy nekem tetsző képet,tubust vagy bármit ami ihletet ad,akkor e köré a valami köré kezdem el a képemet felépíteni.
Persze ez mind szépen hangzik és elhihetitek,hogy nem mindig olyan egyszerű,mint ahogyan látszik,mert van amikor napokig nincs ihlet egy szál se!
De,ez nem kedvetlenít el!
Olyan is van,hogy vmi más dolgom van és nem érek rá a képkészítésére.Na,ez súlyos eset!Ilyenkor szoktam felriadni álmomból,arra,hogy éppen arról álmodok,hogy képet készítek!Rengeteg jó 5-let jut ilyenkor az eszembe,és az csak természetes,hogy reggel,amikor felkelek,egyik sem jut az eszembe!
Kezdetben,amikor elkezdtem képeket alkotni,akkor magamnak leírtam néhány bonyolultabb leckét,hogy el ne felejtsem.Világos,hogy többféle problémám is adódott ebből,amiket most nem részleteznék!Végül arra az elhatározásra jutottam,hogy csinálok egy honlapot,amire leírom magamnak a leckéket,tutorialokat!Azóta rendesen kinőtte magát és már a 223. leckénél tartok,bár lehet,hogy több 1-el!
Menet közben nyitottam egy "Képszerkesztők Klubja és Fóruma"nevezetű honlapot is,meg egy "Aranypor"nevezetű linkoldalt,meg egy dizivel foglalkozót,meg egy olyant amin PNG képek vannak.Van két olyan oldalam is,amin képeket lehet találni,hogy legyen miből képeket készíteni.
Most,kezdetnek megteszi ennyi!Nem ez lesz ide az utsó bejegyzésem!
Végül felrakom ide a linkeket is:
Tutorialok
Aranypor
Képszerkesztők Klubja és Fóruma
PNG képek
Syradesign
Fantázia világa


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése