Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2018. május 20., vasárnap

Videa és a dmdamedia.hu

Rengetegszer bosszankodtam hogy időnként lemaradtam valamelyik kedvenc filmemről,mert az uncsi és hazug híradókat kellett volna néznem,amiken simán bealudtam.Vagy éppen más miatt maradtam le,de akkor is!Nagyon bosszantó tud lenni.Aztán felfedeztem egy pár oldalt ami ezt a hiányosságot pótolta.Az egyik a Videa.ITT  Nem csak filmeket,sorozatokat lehet itt nézni de más hasznos és érdekes film is van.Én maradtam a filmeknél,sorozatoknál.Most éppen a Twilight című film eposzt nézem.Klassz hogy nem kell mozijegyet vennem,vagy tékába mennem hogy újra láthassam az egyik kedvencemet.De van itt régebbi magyar film is.Még a háború előttről,meg rajzfilmek gyerekeknek,egész estések.Nem kell mást tenni,csak amikor rákattintotok a linkre akkor könyvjelzőzzétek be.Majd ezután lehet kezdeni a böngészést. Katt a bal felső sarokban a 3 vízszintes vonalkákra,majd a "Film/Animáció"-t kiválasztani és máris lehet válogatni.De,ha a jobb felső sarokban a keresőbe beírjátok a filmcímet és ha az megvan,akkor ki is keresi nektek az összes találatot.
A Másik a dmdamedia oldal? ITT
Itt a sorozatok találhatóak.Magyarul beszélők,vagy feliratosok,mert nem vették meg a magyarok.Tehát vannak és nézhetőek.Sajnos néhány filmnél a link nem él vagy elromlott vagy törölték,de azért jó néhány filmet találhatsz itt!
Jó szórakozást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése