Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2012. március 11., vasárnap

Universe és PSP 8


Arról azt hiszem már írtam,hogy az új gépemen nem működik az Universe effekt!Nagyon bosszantó,éppen ezért megpróbáltam többféle módon segíteni,azaz konvertáltam,szinkronizáltam,ám semmi sem történt!Továbbra is kockákat rak a képre és nem csillagokat.Mostanában azt sütöttem ki,hogy amikor szükségem van erre az effektre,akkor elmentem a képet jpeg formátumban,majd átviszem a PenDrive-ra,és a régi gépemre átviszem a segítségével!Mivel pedig a régi gépemen továbbra is megvan a PSP 10 10-es,hát azt megnyitom,majd ott használom az effektet.Animálom,majd visszateszem a kész gif képet a pendrive-ra és vissza az új géphez.Hát így oldottam meg a gondot!
Ma,feltöltöttem a gépemre a PSP 8-at.Crackal!na,most tudnivaló,hogy hiába van immár 5 éve számítógépem,még mindig nem vagyok jóban az ilyesmikkel,mint crack!Eddig sohasem sikerült!Vili,hogy most sem!Na,ez van!Addig megy a gépen a 8-as,míg le nem jár az ingyenes próbaidőszak!Nem is tudom miért raktam fel!Lehet hogy hamarosan le is szedem.Semmi olyan nincs benne,ami a 10-ben nincs!Sőt,még ma le is szedem!Minek,ha nem használom ki!
Közben azt az oldalamat javítgatom és csinálom 1000-el,ami a tutorialos oldalam tovább fejlesztett változata,és utóda lesz,azaz már van!Kénytelen vagyok,mivel a lapunk.hu oldalon egyszerre 2 oldalamat akarják mondva csinált okokból fizetőssé tenni!Nem várom meg,míg ezt az oldalamat is diszkvalifikálják!Pedig az oldalamon a page rank szerint 4-es a szám!Vagy 5-s?Rendesen 100 körül látogatják!Hol többen,hol kevesebben!Szépen átviszem az oldalamat erre az oldalra és az lesz a tutorialos oldalam!Ezt,akárhányszor nézem meg,mindig többen látogatják,mint a másikat.Legutóbb,amikor megnéztem a látogató szám éppen 67 volt!Akkor egyszerre ennyien voltak,abban a pillanatban.Ez egy Google oldal!Tehát eleve többen látogatják,mint amennyien a lapunk.hu oldalon.Még éjszaka is van amikor 24-26 látogató van!
Ez nem minden!Van a gportálon is egy oldalam,oda meg a másik oldalamat,vittem át!Nem 100%-osan,de nagyon sok mindent vittem már át!
Született egy új oldalam is,,na meg egy másik is,oda viszont a PNG képeket és dizi elemeket viszem majd át!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése