Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2012. február 21., kedd

Vizes kép kijelölése

    

 Na,ez a cím elég megtévesztő lehet,de jobb nem jutott eszembe!
   Időnként,amikor olyan kedvem van,készítek egy szép vizes képet a Sqirlz Water Reflections-al.Észre vettem,hogy amikor nagyon pontos akarok lenni és a vizes hatás elérése céljából,pontosan körbe rajzolom a folyó, a tó vagy a patak partjainak körvonalát.akkor mindig szörnyen ronda lesz a kép!Már nem tudtam mihez kezdeni,mert sehol nem találtam arra való utalást,hogy miként lehet a kép egy kissé szebb és élethűbb!Aztán,egyszer amikor kapkodtam és gyorsan akartam a képet elkészíteni a programban,a körberajzolást meglehetősen hanyagul végeztem el.Nem voltam pontos,hanem egy kissé beljebb rajzoltam körbe.Tehát a partok mentén beljebb vittem a kijelölést és nem pontosan rajzoltam.Meglepő módon,a kép remek lett.Na,azóta így készítem a vizes hatású képeket.
    Javaslom mindenkinek ezt a módszert,mert sokkal jobb lesz ettől a kép!
   És,mint mindig néhány tubuskép is jön!
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése