Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 24., szerda

Újratelepített gép


Ha valaki még nem telepítette a Windows 3-as számú frissítését és laptopja van,akkor az ne telepítse a frissítést,mert úgy jár mint én!Nekem már több mint egy hete nem volt emiatt gépem,ugyanis a legújabb frissítés nem a laptopokra Nem kompatibilis!
Annyira leblokkolta a gépemet,hogy újra kellett telepíteni.Persze hogy minden elveszett,egyedül a fordításaim,azt sikerült menteni,de az alig 1500 kb volt.Az összes képem,png és jpeg meg gif,minden elveszett a programokkal együtt!Jelenleg második napja azzal foglalkozom,hogy a programokat vissza varázsoljam a gépemre,ami nagyjából sikerült.A PSP.-be a Pluginok telepítése van soron,és egy részüket már sikerült is felraknom.(A kisebbik részét!)Sokat kell még letorrentelnem,és sokat kell még vacakolni a hátramaradtakkal is.
Azért a rosszban is van valami jó,mert a gépemre most a Windows XP Professional került,ami nagyságrendekkel jobban megfelel nekem.Sajnos az Internet Explorerrel még mindig nem vagyok kibékülve,eztér a Google Chrome került a főhelyre.Viszont alapból belekerült az összes Office,köztük a Power Point is,de még nem használtam,mert még nem ismerem!Na,mindenre sort kerítünk.
Most a PNG képeket és a Pluginokat telepítem,mert az nagyon fontos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése