Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 8., hétfő

Painter




Nézegetem azokat az új képeket,amiket ide-oda felraktam.Nagyon szépek és remek png képeket lehet belőlük készíteni.Aztán rájöttem,hogy ezek a képek nem csak azért szépek,mert művészek készítették,hanem azért mert Painter programmal készítették!Ez egy olyan program,amivel festeni lehet,mert kiválóan imitálja a festési technikákat.De nem csak azokat hanem még a texturákat is amire festenek,elvileg.Tehát,papír,vászon és fa felületeket.
Ilyen kiváló festő programja van a COREL-nek és az ADOBE-nak is.Persze nem csak ezeknek a szoftver fejlesztő cégeknek van ilyenje,hanem más kevésbé ismert cég is készített Painter programot.A program számtalan ecset(Brush)-et tartalmaz a legvékonyabbtól a legvastagabbig.Több ezer színt hozhatnak létre a program segítségével.Nem csak a festészetben alkalmazható,de az animéket is ezzel a technikával hozzák létre.Sokkal gyorsabb és reálisabb képek alkothatók vele,mint egyéb technikákkal.
Amikor a neten szörfölünk számtalan,ezzel a technikával készült kiváló képet találunk.Számomra az egyik legismertebb és vitatottabb képviselője ennek Heise.
Természetesen a Painter programmal készített képeket megtalálhatjuk ,mind a nyugati,mind pedig a keleti kultúrában.Azaz az egész világon.
Természetesen vérszemet kaptam és kiakartam próbálni.El is kezdtem a letöltést,de aztán rájöttem,mert miközben töltöttem a progit lefelé,egy kicsit körbe informáltam magam,hogy ahhoz hogy ezt a programot használjam,kell még egy folyadékkristályos képernyő és sok,sok különböző nyomásérzékeny ceruza(ecset,vagy más,jobb szót nem találtam hozzá).Nem beszélve az áráról!!!!
Hogy miket lehet készíteni vele?Nézzétek meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése