Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2018. június 3., vasárnap

Curioos és Red Bubble



 Rátaláltam 2 weboldalra,ahol eladhatom az elkészített képeimet. Igaz,mind a 2 oldalon nagyméretű képeket kell használni,azaz,az egyiken lehet felrakni kisebb méretűeket is,de az sajnos eléggé vacak ,mert csak kisméretű használati tárgyakat készítenek belőle. Az,nem éri meg. Itt van a két link: https://www.curioos.com/alimera

 Vannak napok,amikor annyira rosszul látok,hogy legszívesebben dühöngenék! Sajnos a rossz szememnek köszönhetően az utcán is nehéz látni. Nekem például meg kellett tanulnom,hogy amerre járok,hova lépjek és merre érdemes kikerülni azokat a részeket amik gondot okozhatnak. 
Ez főleg akkor omkoz gondot amikor a kutyát sétáltatom. Ugyanis ő arra megy,amerre akar,azaz a szaglása irányítja. Tegnap találtunk egy döglött madarat,rigót vagy seregélyt,nem tudom,de a lényeg hogy hazahozta és kénytelen voltam az udvarra kikötni hogy ott egye meg,mivel nem tudtam kiimádkozni a szájából! Utána,behouztam a kutyámat,és azóta is figyelem,nehogy valami baja legyen. De a történteken nem tudok változtatni. Ha megette,hát megette.

Mostanában a Félix nevű cicám,kisérget minket minden sétánál. Ami nem lenne baj,de előszeretettel áll meg a lábam előtt egy kis simogatásra,és ha nem veszem észre,akkor megbotlom benne. Tegnap ráadásul majdnem elütöttek bennünket. A cicát akarták,de az sem számított hogy közben én is ott álltam mellette a kutyával. Igaz,az úttest szélén. Ugyanis a járdán nem nagyon szeretek menni,mert járólapok vannak és azok egyenetlenek. Az egyik feljebb van,a másik lejjebb. Van amelyik töredezett és van amelyik olyannnyira lesüllyedt hogy amikor esik az eső,áll benne a víz!
A cicukám egyébként,amikor jön egy autó,mindig villámgyorsan lerohan az útpadkára,annyira tart az autóktól.

Na,úgy röviden ennyi történt velünk azelmúlt időszakban. Persze vannak még olyan események is,amik nem olyan fontosak. Azokról nem érdemes írni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése