Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2012. január 12., csütörtök

2012.Január


 Csaknem egy hónapja megvan az új számítógépem.Hamar megbarátkoztam vele,és rájöttem a Windows 7 sokkal jobb,mint a Windows XP.Nem igazán van mit ezen ragozni,akinek ez van,az tudja hogy tényleg jobb!Nem beszélve arról,hogy a tárhelyem is sokkal nagyobb lett!Az eddigi 75 helyett a C:/merevlemezen 111,és a D:/-n pedig dupla ennyi!Egyszóval 300 a memóriám!Izé,ez a gépre vonatkozik!:),nem az IQ-m-ra.
Jelenleg,a C:/ merevlemezre tettem mindent,de még így is csak a töredéke lett tele,tehát hely az bőven van.
Na,azért az öröm,ben akad némi üröm is!Van 1-2 effekt a PSP-ben,ami nem működik.A Filter Attacks ugyan látható a listában.de ha rákattintok,akkor csak a helytelenítő feliratok jönnek elő,nem az effekt.A másik effektem ami nem akar rendesen működni,az az Universe effekt,Csillagok helyett kockákat rak a képre.Kerestem valami Plugin konvertálót,nagy nehezen Katinka segítségével találtam egyet,de míg Katinka sikeresen megoldotta a koinvertálást,addig nekem ez nem sikerült!Ugyanis ez egy PLugin Commander és én annak a használatában eddig sem jeleskedtem!Hiába,nem vagyok mindent tudó!
Egyébként nagyon baba kis szerkentyű!Amikor épp nem vagyok mellette,egy rövid idő után kikapcsol,majd ha továbbra sem vagyok ott,akkor teljesen és a gépet újra be kell kapcsolni a gomb benyomásával.Hosszabb az aksijának az időtartama is,amíg áram nálkül használhatom,és azok az elemek oilletve programok is,amelyeket nem veszek igénybe,éppen,de telepítve vannak,a HU felirat mellől lehet indítani,de van amelyiket az asztalról is lehet.
A mappákat is másként kell előhívni,használni.A Villámnézet nem animálja a képeket viszont.Még a Windows fényképnéző sem zsizseg!Van Windows Media Centerem is,de az is csak álló képeket mutat,és nem animál,így tehát ha animált képet akarok néuzni csak az Animation Shop-ban tudom azt tenni.Ja,igen,és a honlapokon,ahová feltöltöm!
Felgyorsult a letöltés,feltöltés a böngészés,keresés,Egyszóval minden!
Na,egyszóval sok mindent tud ez a kicsike és boldog vagyok hogy a birtokosa lehetek.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tovább nézelődtem itt Nálad.
    Látom hogy ez egy év eleji bejegyzés, így az is lehet, hogy már megoldódott időközben az animált képek megjelenítése.
    Ha mégsem, akkor nekem van egy jól bevált képnézegetőm, az XnView - ez Win 7 alatt is kiválóan működik, jól testreszabható (van kedvenc mappa lehetőség is)és megjeleníti a mozgó képeket is. Innen le is tudod tölteni:
    http://www.4shared.com/rar/Myu0qUhp/XV_online.html - ez egy portable verzió, ami azért előny, mert nem kell telepíteni, csak kicsomagolod (kicsomagoláshoz a jelszó: manócska), és az xnview.exe fájlra kattintva működik is - ráadásul magyar, és felismeri a 8bf szűrőket, tehát a Photoshop pluginok is működnek benne. Van is benne néhány finomság - pl a Redfield teljes garnitúra crackelt verzió a PSP-hez is használhatod. Ha megnyitsz egy képet, a szűrő menüben az Adobe Photoshop beépülő modult megnyitva bejön a szűrőválaszték.

    Na, látom, jó hosszú lére eresztettem - bocsánat :)
    Üdv: Éva

    VálaszTörlés