Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2018. március 9., péntek

Service Pack

Amikor letöltitek a CPSP x valahányadik verzióját,akkor felajánlja a telepítő,minden indításkor a Service Pack letöltését!MÉG VÉLETLENÜL SE TEGYÉTEK MEG!
Különben illegális kiírást kaptok viszonzásul!
Nekem ez jött be!Így tehát újra telepítettem,miután előzőleg leszedtem a gépről és most USB-n van,tehát újra telepítettem,de a szerviz pakkot nem töltöttem le!Eddig az eredmény jó!
Más!
Eddig az Avas free AV volt a gépemen,de jött egy frissítés és azóta állandóan bejelzi hogy valami Downloader trójait kapott és beletették a karanténba.Ott viszont hiába kerestem,nem volt!Viszont  továbbra is bejelzett,hiába küldtem el a hamis riasztásról a jelentést,úgy félóránkén jelzett:Így tehát véglegesen eltávolítottam az Avast és most a Panda AV Free van rajta.Ez egy viszonylag új program és elég jó hogy az első 10-ből a negyedik helyet megkapja!Még mindig sokan ragaszkodnak az Avashoz!Padig az xar!Már többször jártam vele igen rosszul!
Más!
Többféle tisztító program létezik.Én a Iubit Advanced System Care-t használom!De sajna az nem távolít el mindent.Ezért kerestem,és találtam egy elég jó programot a REMO MORE nevezetűt.Telepítés után azonnal indítja is a tisztítást,kérés nélkül,azután ha végzett akkor ki is írja hibás dolgokat.Ezeket piros kis x-el jelzi.Ha egyenként végig mentek rajta,mindet kijavítja,elég gyorsan.VIGYÁZAT:Telepítés előtt,minden jelszavat mentsetek el valahova,mert mindenhonnan kijelent!Ha a Böngitök nem menti el a jelszavakat akkor befürödhettek!A másik,amikor végzett a munkával akkor távolítsátok el,mert annyira erősen fogja a gépet,hogy sok mindent akadályoz!Csak a telepítő ikon maradjon a gépen.Úgy negyed évenként ha újratelepítitek az éppen elég addig az eddigi tisztító programjaitok megfelelnek....és hogy miért jó akkor ez a Program?Azért mert felgyorsítja a gépeteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése