Powered By Blogger

Keresés ebben a blogban

2011. május 21., szombat

Fractál




Mostanában elég sokszor készítek képet a fraktál képekkel.Nagyon tetszenek egyrészt,másrészt nagyon ötletes és szép képeket lehet a segítségükkel készíteni.Le is szedtem néhány ingyenes fraktál készítő programot.Most ott csücsülnek a gépemen és már sok szépet készítettem velük.Persze nem mindegyiket fogom megtartani,mert van köztük olyan amelyik elég vacak de azért próbálok vele valami hasznosat készíteni.Van olyan amelyikkel eszméletlen szépeket lehet alkotni és most egy ezzel készített kép van a számítógépem képernyőjén.Nagyon szép színű,azaz fekete és sötétkék alapon kék fraktálkép.
Tegnap napközben készítettem egy pár képet a fraktálok segítségével és meg kell hogy mondjam nagyon tetszenek.
A fraktál generátorokat azaz a letöltési lehetőséget felteszem majd a tutorialos honlapomra,jó elfoglaltság!Bár annyira eltelik vele az idő,hogy szinte másra nem is jut idő.
Tegnap amúgy is elég sok időt eltöltöttem azzal hogy torrentet kerestem,de hogy minek,mert hiszen találtam de csak olyat amit nem használok és csak pénzes embereknek ajánlott,ugyanis fizetni kell azért hogy néhány torrentet le lehessen tölteni.Köszi,de szerintem a torrent oldalak azért jöttek létre hogy ne kelljen vagyonokat fizetni egy programért.Tehát,ingyenesek.persze a legtöbbször a minőségük is olyan.
Viszont ahogy bóklásztam néhány érdekes fraktál készítőt találtam.Na ezeket rögvest letöltöttem.
A farkálok hasznosságáról felrakok ide néhány képet,amit készítettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése